dinsdag 16 februari 2016

DIY Dinsdag


DIY Dinsdag

Wat is er nu leuker dan wanneer je kind groot is een boekje mee te geven van huis als ze uitvliegen.

Dat kan een foto boekje zijn, een dagboekje.

Ik heb voor mijn kinderen een recepten boekje, ook een foto boekje maar daar ga ik het nu niet over hebben.

Alle gerechten die we thuis eten die hun lekker vinden, plak ik de recepten van in een schriftje.

Iedere kleur label heeft zijn eigen onderwerp:

Blauw = vlees
Groen = groente
Geel = kip
Roze = toetje
Oranje = koek en taart.

Sommige recepten schrijf ik zelf, sommige recepten print ik uit of haal ik een recept in de supermarkt.

Het maak niet uit waar je het of hoe je het recept toevoegt als je het maar toevoegt.




Pas het aan naar je eigen kind. Zet data bij het recept wanneer je het hebt gegeten, voeg een Bijbel tekst toe. The Sky is the limit.

Ik hoop dat ik je op een idee heb gebracht, ik kijk uit naar jullie uitwerking van deze DIY.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten